Deklaracja dostępności
Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Dolicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://comdolice.naszbip.pl/ .
Data publikacji strony internetowej: r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Pawła Bobowskiego — e-mail biuro@comdolice.pl lub telefonicznie +48 518 461 213.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: inspektor@4consult.com.pl
Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: inspektor@4consult.com.pl
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:
- Dyrektor Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Dolicach,
- Adres: ul. Kolonia 15, 73-115 Dolice,
- mail: biuro@comdolice.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Adres siedziby – Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Dolicach, ul. Kolonia 15, 73-115 Dolice.Parking: przed budynkiem Centrum dostępne są 4 wyznaczone i oznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku: nie posiada barier architektonicznych. Budynek jest parterowy, wejście jest z pozycji „0”, nie posiada barier. Dojęcie do budynku jest szerokie. Przy furtce znajduje się domofon, a przy drzwiach wejściowych dzwonek dla interesantów.
Sekretariat: znajduje się na parterze budynku.
Dostępność komunikacyjna budynku: pomieszczenia w budynku są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Zachowana została odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych oraz zastosowano drzwi szerokości co najmniej 90 cm.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowo w każdym pokoju mieszkańca znajdują się również sanitaria dostosowane do potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnością.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem mail: inspektor@4consult.com.pl
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Podmiot posiada informacje w języku Braille’a. Są to tabliczki informacyjne przy drzwiach oraz na klamkach. Przy wejściu do budynku znajduje się również plan tyflograficzny z rozmieszczeniem pomieszczeń.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W podmiocie nie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego. Tak potrzeba zostanie zapewniona na wniosek interesanta.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.